zal9_9 düşeceğini hiç sanmıyorum kuzum :) tam zamanı ya kimse düşürmez daha. Ama ben bugün kahvaltılık sos yaptım gerçekten güzel oldu bakalım. Evde azıcık kapta biber vardı bir kilo kadar biraz domates fırına attım közlendi kabuk soydum robottan geçirdim. Tencereye sıvı yangını ekledim domatesi koydum önce suyunu çeksin diye salça ekledim sonra kapya biberleri de ekledim üstüne biraz da öyle suyunu çektirdim robottan çekilmiş ceviz baharatları ekledim tadı güzeldi bakalım :)