Merhaba,kızım 4 aylık. Dogdugundan beri neredeyse gece gündüz yanındayım. Bazen çok bunalınca anneme veya babasına emanet edip 30-40 dakika dışarı çıkıyordum. Simdi de işe başladım ama 2 saat gidip geliyorum. Evde kızımla yalnızken onun olduğu odadan çıkamıyorum. Gündüzleri bir süre beni görmezse mzirdaniyor yetişirsem ağlamıyor. Gece de eğer evde birileri varsa(eşim veya annem) onların yanında telsiz açık oturuyorum ama yalnızsam kızımın yanından biraz zor ayrılıyorum. Sanırım ben fazla yapışıyorum ve iyi yapmıyorum. Hep endişeliyim 😊🙏