dumancagla vallahi gözlemlerim sonucu 8.ay atağıda bittimi rahatlığa kavusuyorsunuz. Benim bebeğim de felakettü ilk üç ay kolik sancılar vs vs ben yapamıyorum diyip sinir krizleri geçirim birnin benden bebeği almasını istiyordum cok zordu cook. Bir dert bitti oh derken baska seyler geliyor. Bir de diş olayıda 6-8 ay arası yani atak üzerine ekleniyor. 15 dk da bir uyanıyorduk. Ama eğer en şiddetli günleri yasıyorsanız atağın pik noktasındasınızdır demek yani yavaş yavaş şiddet azalacaktır herkeste 1 ay sürmüyor.
9.ay a adım attığınızda tünelin sonundaki ışık görünecek ben yaptıysam herkes yapar, geçecek 😇