Kızlar 3 buçuk yasında oğlum krese tam gün gdıo gündüz bakım evine uyum haftasında çok iidi mutlu geldı gttı saatler uzadıgı için şuan gitmek ıstemıo alısan varmı böyle tam gün olup çocugu yemek yemeye uykuya fln okulda herkz uyuyomuş o yatakta dınlenıomus yemek de asla yemıo alısırmı sızce