brgl42 bende gaz konusunda cok cektım hala bıraz var ama sıddetı hafıfledı kesınlıkle sap simplex kullanmalısın en ıyı gelen o doktorlarda satıs yapmak ıcın farklı gaz ılacları verıyorlar bana baska berdı hıc fayda etmedı sap simplex kesinlikle günce 8 damla seklınde 4 kere veriyorum bazen 5 te oluyor