Kızlar bebeğim 10 aylık yaklaşık 10 gündür kabızlığı var 2 defa doktora götürdüm ikisinde de bağırsaklarının hareketli olduğunu çatlağı olmadığını söylediler korkup kendini sıkıyor ve dışkısı daha çok katılaşıyor denemediğim yöntem kalmadı kabızlık için bir öneriniz var mı sizler neler yapıyorsunuz😔