Bizim doktorumuz eğer bebeğiniz hiç durmuyorsa koyabilirsiniz size kalmış dedi. Ay bundan 10 yıl önceye kadar kimse yürüteç düşmanlıgı yapmıyordu ayrıca bu yürüme arkadaşları da yeni çıktı. Oglumu koyuyorum yürüteci de en alt kademeye indiriyorum hiçte parmak uçlarına basmıyor