Benm kızımda tam olarak aynı zamanlarda başladı beslenme sıkıntısı. Çiğ soğanı bile ısıra ısıra yiyen çocuk gitti yerine mıy mıy bir çocuk geldi. 2-3 yaş arası abartısız bir sene sadece mantı -patates kızartması ve makarna yedi sadece. Zorlamadım ama düzelmedi . Sonra okula başlayınca okuldakileri yedi az çok . Şu an 7 yaşında hala sıkıntılı beslenmesi . Çok düşündüm sebebini ve aynı dönemlerde yaşanan birkaç olaya bağladım . 22 aylıkken çalışmaya başladım ve anane dede bakmaya başladı. O zamana kadar asla işlenmiş paketli gıda yemeyen kızım paketli gıdayla tanıştı ve tüm damak tadı değişti. Birde benden ayrıldığı için bir tepki oldu sanırım. Sizi tetikleyecek bir şey oldu mu