kitapkokusu_ yapıcak,birşey yok bi şekilde alışacak okuldan sonra şuraya gideriz falan diyebilirsiniz. Şimdi okuldan alırsanız 1 sınıfta çok daha zorlanırsınız Çünkü ağladım ana sınıfına gitmekten kurtuldum bundan da kurtulabilirim diye düşünür çocuklar zorunlu eğitimden anlamadıkları için. Öğretmenin sınıfta durmamı durmanızı istememesi de mantıklı Çünkü Çocuğunuz ağlayıp sizin yanınıza geldikçe diğer çocuklar da ailelerini isteyecek bu sefer benim kızım öyle bir şey yaşamıştı sınıfından bir arkadaşı’nın annesi gelmiş derse Kız anne diye Ağladıkça gitmiş annesine sarılmış Sen beni terk ettin arkadaşım anne diye ağladı gitti annesine sarıldı ama sen yoktun ben de Annemi İstiyorum dedim ama sen yoktun falan demişti bana yani Öğretmen sizi almamakta haklı diğer çocuklar da bu sefer ister