Normal bir süreç hemen emziğe yönelmeyin bence de. Bizim de öyleydi şu an değişti, bebekler sürekli huy değiştirir merak etme. Bir de bizimki gazı geldiği an uyanıyor ondan da olabilir, ağzından gazını tam çıkaramıyor olabilirsiniz pozisyon değiştirdiğinde rahatsız ediyordur.