Kızim şuan 22 aylık 19 aylıkken odasını ayırdım gece uyanınca yanina gider tekrar uyutur odama gelirdim hic uyumazsa yanima alır ortamızda uyuturdum simdi epeydir gece uyaninca aynisini yapiyorum ama ortamıza alıncada uyumuyor goguslerimi tutar okşar oksar bi turlu uykuya dalmaz ağlar yatakda bi uyana bi buyana döner durur normalde yanımızda guzel uyurdu ama simdi kendide uyumuyo bizide uyutmuyo ne sıkıntısı var anlamadim