basemode Bir kaç gündür beri pınar kısmına doğru kızarıklık vardı. Tırnağı ile çizmiştir diye çok önemsemedim. Ama dün akşamdan beri siyah kısmı böyle şekil değiştiriyor gibi. Düzenli bir şekilde değil yani. Çapaklanma vs yok,sulanma var. Başına gelen var mı ? Doktora gitmeli mi ? [https://mutluresim.com/images/2025/09/11/XRDbQP.png]
basemode hepyerdeyizz göz pınarından gözün renkli kısmına doğru kızarıklık var fotoğrafta çok belli değil, fotoğrafta dikkat çekmek istediğim yer gözün siyah kısmı beyazına doğru kayıyor. O yuvarlak düzgün şekil bozuk
deniz_9555 basemode göz doktoruna gitmiştim ben. Ama göz acil yok bizim burada normal polikinliğe gitmiştim