aysem1205 ben 6 aydan sonra alıştım sanırım,hiçbir gün birbirini tutmuyo o yüzden ânı yaşayıp mutlu olmaya bakın yoksa saymakla günler bitmez bebeğinizi ve onlu zamanları sevmeye çalışın, ilk başlarda bana hepsi görev gibi geliyodu emzir uyut altını değiştir oyala vs, ama o da büyüdükçe sizinle iletişime geçtikçe durum daha güzelleşiyor, şuan yaşına girecek ama hâlâ kolay diyemem, bunu kabul edin öncelikle kolay dönem yok, her ayın her dönemin zorlukları var bu yol öyle bişeymiş