Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bu konu beni aştı. Çok özür dilerim böyle bir durum beklememiştim. Ben banka borcu filan burada sıkça bununla karşılaşıyoruz diye öyle bir durum sandım. Ama icradan bahsedecek olursak o hemen öyle olacak bir durum değil. Borçlular ile konuşurken göz korkutmak için kullanıyorduk. Aynısını size yapmaya çalışmışlar. Ayrıca burada usülsüzlük var cayma hakkından sürecinden bahsetmeleri gerekiyordu. Bahsedilmemiş, gerekli yerlere şikayet edeceğinizi söylerseniz uğraşmazlar diye düşünüyorum. Yakın zamanda iade için uğraştım kabul etmediler tüketici hakem heyetine şikayete gittim heyet iletişime geçer geçmez paramı kuruşu kuruşuna yolladılar. Bu yoluda deneyebilirsin