Deletedmom2987 Bir tanesiniz, çok teşekkür ediyorum.🌸💛
yavruaslanlar Çok haklısınız, dilimin her zaman çok tatlı olmadığı doğrudur. Bazen de tatlı. İkizler burcu olduğumu ancak bu kadar gizleyebiliyorum.😅
Siz de çok sempatik ve sıcakkanlısınız. Çok teşekkür ediyorum düşünceleriniz için.🌸💛
ikibaloglanannesi çok teşekkür ediyorum, kocaman sevgiler🌸💓