esoege ben o saatlere göre gidiyorum bir fark yaratmadı yani post açtım hatta mesele o emme bağı, onu koparmamız gerekiyor ama nasıl? Ayakta sallamaya alıştırmadım, emzik almadı. E ne yapacağım mesela az önce uyandı aldım kucakta sallıyorum ağlaması gittikçe arttı uykusu açılıyordu mecbur emzirdim inan 3 dk falan sürdü yalandan emip uyudu ama böyle de 2 saatte bir kalkıyor ne yapacağımı şaşırdım