ipeklim evet ya acaba unuttular mı o dönemleri anlamıyorum bilmemeleri imkansız ben bazen anneme diyordum hiç doktora gitmediniz mi kontrole yo hep gittik diyor. Bebekten bebeğe de farkediyor bence. Keşke bende kaçabilsem anneme, uzak biraz. Eşim de kendi ailesi dibimizde çok yardım ediyorlarmış gibi anneme bırak diyor oldu canım 😂 3,5 aydır gelmediler bile bırakır mıyım asla. Allah hepimize sabır versin ya heralde böyle böyle büyüyecekler. Bazen bende susmadığı kardeşimde annemde sustuğu oluyor ben artık diyorum yeterli sussun da nasıl susarsa sussun. Biz geriliyoruz bazen korkuyoruz birşey mi var acaba diye stres oluyoruz ondan da etkileniyorlar bence