Sizde durumlar nedir anneler 10 gündür sürekli emme isteği gündüz uykusu yok kucakta geziyoruz bütün gün :( çok yorucu oluyor varmı bu durumda olanlar bide sesi kısıldı iki gündür ama ağlamaktan değil çünkü çok ağlaması yok fırsat vermiyorum :) ama öksürük falan yok burun açık diş kaşıyıcı aldım şu içi su olanlardan buzluğa koydum iki kere öyle verdim soğuk rahatlatır diye o yapmış olabilir mi zaten verirken de çok arada kaldım hasta olurmu acaba diye ☹️