canparem11 Kızlar 2 yaş sendromları neler, nasıl tepki veriyorsunuz nelerle karşılaşıyorsunuz? Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum 🙏🏻✨
3kedili2bebekli canparem11 konuşmaya çalışıyorum bazende görmezden geliyorum çünkü her şeye ama her şeye inatlasilir mı her şeye aglanir mı her için yerlerde tepinilir mı yani 😂
[silindi] canparem11 Çok inatlaştıysa kendi haline bırakıyorum ama çoğunlukla her şeyi anlatarak konuşuyorum. Parka neden şimdi gidemediğimizi vs vs
ollaluna7 canparem11 aşırı derecede inatlaşma sebepsiz ağlama krizleri her şeyi ben yapıcam diretmeleri… sakin kalıp konuşmaya çalışıyorum dikkatini dağıtmaya çalışıyorum eğer hiç biri etkili olmazsa biraz ağlamasına fırsat veriyorum hırsı geçtikten sonra sakinleşiyor zaten