MamaUygarVibes bende evden çalışıyorum ve bakıcımız var 1 yıldır böyle devam ediyoruz zaten ilk 1 yıl hiç çalışmadım hep benleydi, bakıcıyla süreç çok verimli geçmiyor cocuk hem sıkılıyor hemde sürekli yanıma gelmek benimle olmak istiyor, eh bende çalışıyorum. Bi süredir sinirlerim çok yıprandı. Eşimde bunu deneyelim hepimize iyi gelecek diye ısrar etti. Bakalım deneyeceğiz iyi olursa gerçekten çok mutlu olurum. Teşekkür ederim bilgilendirme için