Kızlar sorum başlıkta
Linç tayfa gelmeden neden sorduğumu anlatayım
Amaç kıyaslama yapmak vesaire değil her bebeğin gelişimi farklı bunu hepimiz biliyoruz
Sadece bebeğimin İlk doktorunun verdirdiği yanlış doz d vitamini yüzünden şu anki doktorumuzun söylediği üzere bebeğimin bıngıldağı 7,5 aylık olmasına rağmen kapanmak üzere bir buçuk ay kadar d vitamini kullanmadık baş çevresi normal dedi şu an gelişimine göre ama yine de içime dert oldu
Bebeğimin kilosu 8.950 boy 69 baş çevresi ise 43.4
Kız ve erkek bebeklerini de gelişimi farklılık gösteriyor özellikle kız bebeği olan anneler yazarsa sevinirim
Bebeğim 7 ay 18 günlük