aysey07 çok geçmiş oldun inşalllah bende hamileyken öğrenmiştim doğum sonrası baktırdık hem sağ hem sol böbrekte vardı biri 3 bişeydi biride 4 açıklık birde taş vardı böbreğinde bebeğimin ilk 1 yıl her ay ultrason ve kan idrar tahlili verdik bizede kapanabiliyor olmasa müdale ederiz demişti çok şükür kapandı taşıda düştü şuan 2,5 yalında 6 ayda bir ultrasyonu oluyor ne olur ne olmaz kontrol amaçlı diye