Merhabalar , bebeğim 17 aylık normalde ismine bakardı ama şu aralar bakmıyor ve baksa da boş bakıyor normalde otizmden şüphelenmiyordum çünkü parmakla işaret eder taklit yapar bay bay Alo ce ee gibi oyunlar oynar çocuklara karşı ilgilidir ama bu ara aklıma geliyor 17 aylık olmasına rağmen hiç kelimesi yok sadece mırıldanıyor içim çok huzursuz gerçi bi haftadır rahatsız antibiyotik kullandım öksürüğü kaldı şuanda da böyle , tv telefon kestim tamamen benimle aynı durumda olan var mı?