kedili1anne [silindi] istedikçe huysuzlandıkça veriyorum çünkğ bu aylarda duygusal anlamda da emmek istiyorlar
[silindi] Minikbirprenses Bebeğim uzun süre aç kalmasına rağmen ,4-5 saat, emmek istemiyor. İki üç gündür bu şekilde. Normalde ben de her uyandığında emzirirdim kendisi de istekliydi hep. :/
kedili1anne Her istediğinde veriyorum çünkü duygusal anlamda da ihtiyacı var Anne bebek bağını da güçlendiriyor