Deletedmom_289 susamtanem_ geçen sene aldık biz de canım tam 1 sene oldu alalı maalesef çıkmıyor onu siz kendiniz alacaksınız
susamtanem_ annevebebegiii__ oylesinebiri__ Melekkk06 Deletedmom_289 yildizmom-2023 Teşekkürler kızlar 350 liraymış aparatı getirecekler
yildizmom-2023 susamtanem_ biz bayisinden almamıza rağmen içinden çıkmamıştı. cok pahalı bı parca değil ayrı da alabilirsiniz