Dedektifgadget Bana kalansa 138 lira şaka gibi 😅😅 giden gitti artık helali hoş olsunda joie literax bebek arabasıydı siz bu durumu yaşadınız mi ? Kargo boyutu yüksek diye böyle olmuş .
Hiilyuss Dedektifgadget evet yaşadım kocam tepeme bindi ahahshshhd artık büyük seyleri letgoya yüklüyorum elden vermek için😂
Yigit_Yagiz_Moms Dedektifgadget artık dolap kullanılmaz canım. İyice saçmaladılar. Ben eskiden çok aktiftim baktım kırpa kırpa bana bişey bırakmıyorlar kargoya gitmeye bile değmez dedim
50krsvertirreekk Dedektifgadget evet başıma geldi benimde belirli desiden sonrasını bizden kesiyormuş geç fark ettim geçmiş olsun 😂
[silindi] Dedektifgadget dolapta da gardropsta da büyük boyutlu bir şeyler satılmaz belli bir yere kadar ödüyorlar kargoyu. Onları letgoya koy elden teslim sat canım
CuteBadesMama Dedektifgadget evet Dolap uygulamasında kesinti çok fazla oluyor. Gardrops ise desi başına 10 lira kesiyor. Bebek arabası için üst sınır ne konulmuş, kaç desi girmişler, aradaki farka göre desi başı kesintiyi hesaplayabilirsiniz.
Dedektifgadget CuteBadesMama ondan önce akülü arabayı sorunsuz teslim ettik bunda bir bit yeniği çıktı 🥹🥹
Dedektifgadget ayisit yaptık ölçtük aslında kargodaki kozlar mı yanlış girdi bilmiyorum akülü araba gönderdim 300 kesti
[silindi] Dedektifgadget kargo desisi önemli yükseklik en genişlik cm’den hesaplanıyor. Bir de o dönem kampanya olabilir