merhabalar benim de 3 yaş oğlum var onunda otizimde şüpheleniyorlar ama raporlanmadi daha şöyle biri benm çocuğum takıntılı yapma dediğim herşeyi yapar beni dinlemez istediği şeyi işaret eder yada elimizden tutar oraya götürür kakasını yaptığı zaman kaka der canı isterse konuşur mesele ben uzum dediğimde o da hmn üzüm der ikili cümleler ve taklitleri var lakin göz teması mesela 10 çağırırsam 6. Bakmaz hele dışarda bizi hiç duymaz aşırı hareketli dışarı çıktığımızda sürekli koşar elimizi bırakıp kaçar ama koşar arkadaş pek yapamaz kendine hmn alisamaz bir yere ama bizimde hayatımızda aşırı ekran vardı ve ben mikrop kapcak die kimseyler temas ettirmez dışarı çıkmaz sürekli hayır engellemede yedik çünkü kanepe koltuk tepelerin sürekli kendine zarar verecek şekilde oynar ziplardi ⅒ kadr sayar 3/5renk bilir uçak görünce yada bildigi birşey olursa söyler sürekli sevilmek ister yemekle pek arası yok komut alıyor ama genelde bizi duymuyorum gibi davranıyor dışarda falan aşırı hareketli sürekli bir hareket halinde istemediği şeyler net bilir mesela tişört giymek istemiyorsa onu cikartana kadar bizi rahat bırakmaz ağlar vs