zeyzeykere Merhabalar ıkı aydır adet olamıyordum ıkı gun once oldum aşırı kanamam var pıhtı pıhtı spiralimde var korktum normal mi dort ay falan oldu spıral taktırdım mıyom kıst falan yoktu