Zezgit diyetisyene gidebilirsin canım ek gıda alıyordur artık bebiş ama bana cok basit geliyo vermek nacşzene tavsiye veriyim sana
🌺 sabah kalk ılık limonlu su iç 2 bardak
🌺 kahvaltıda haslama yumurta ceviz 2 dilim peynir tam bugday unlu ekmek ye sekersiz cay slatalık
🌺 3 saat sonra falan rezene badem hurma
🌺günde 3 litre su
🌺 öğlen bol yeşillik haslma veya corba
🌺 ikindi arada kahve tatlı hafif bişeyler sade soda
🌺 aksam bulgur mercimek et yemegi yesillik bak ben kendi yaptıklarımı yazdım direkt olarak bu arada oğlum zorunlu sezeryan oldu 5 aylık 75 ile dogum yaptım 55 ile hamile kaldım suan 57 kiloyum vermek istemiyordum esim sevmiyor diye bi ayda 7 kilo vermişim ama oğlum da ekstra yoran bir bebek o da var heo kucakta geziyoruz gğn içinde hiç oturmam yemegi bile ayakta yiyorum inan sonra tartıldım dönüp baktım nasıl oldu diye liste olarak bu cıktı ortaya ve sütüm de var ters etki yapmafı hiç arada abur cubur yerim hatta bazen cok yerim ama işte veriliyor yani