zehra5555 37 günlük bebeğimin burnu tıkalı serum fizyolojikle aspiratör ile açmama rağmen hala tıkalı sumuk falan da çıkmıyor ne yapabilirim ateş öksürük vs de yok sadece burnu tıkalı doktora götürmeli miyim normal bir durum mudur
sadbut zehra5555 zehra5555 ateş yoksa bişey yapmıyorlar ozamanlar ben pek temizleyemiyordum ama suan hemen iki burnunada 2 cc su sıkıyorım serum fizyolojik sırtını ters cevirip vuruyorum sonra cekiyorum cok tıkslı oldugundada kafasını yana cevirip diğer burundan cıkcak sekilde yapıyorum anca oyle rahstlıyor bazen beceremiyorum yutuyor ama çok huzursuz oluyor öyle böyle temizliyorum ama genzi yine rahstsız oluyor akıntısı oluyor maalesef
sadbut zehra5555 burun tıkanıklıgı normal diye biliyorum emmeme huzursuzluk ateş vs olmadıgında goturneyim hırıltılı nefes alma nefes alırken karnın sismesi değilde karnın içeri çekilmesi oluyorsa götürün
Meryemozen zehra5555 kafasini yana cevirip diger burnundan cikacak sekilde mi sıkıyosunuz ona rağmen açılmadı mı?
mutlukoala zehra5555 serumla aç ama her seferinde aspiratörle çekme aspiratörle çekerken çok fazla basınç uygulama bu sefer burun kanallarını daraltıp daha fazla tıkanmasına neden oluyor olabilirsin günde 7.08 defa serumla açabilirsin serumla açarken de videolar var tabi uygun pozisyonda yap başka bir şey vermene gerek yok umarım ateşi çıkmadan ciğerine inmeden çözersin
mutlukoala zehra5555 yok inmez. Ateş hırıltı öksürük olduğunda inmiş olabilir göğsünde bir çekilme görürsen hastaneye götür direkt
mutlukoala zehra5555 burundan akan sümük boğazında dolduğu için yapabilir. Benim de bebeğim o zamanlar öyle olmuştu biraz öksürük de yapmıştı çok korkmuştum ama sana yazdığım şekişde burnunu açmaya devam ettim ve yatırırken kafasını. Altına yastık koydum sümük akmasın içine doğru diye sonra çok şükür geçmişti bi de sık sık anne sütü vermiştim
zehra5555 mutlukoala bende götürdüm doktora içim rahat etmedi burun kanalları genişlediği için olmuş dedi sırtını falan dinledi bir sorun yok 3. Ayina kadar devam eder dedi en azından içim rahatlamış oldu