moomya o yüzden önce sebze sonra meyveler tattırılır. Bir kere bile olsa ağzına alıp yutuyo ise sorun değil ek gıdanın işk ayları yemek yesin,diye değil yemek yeme alışkanlığı kazansın çocuğun bir şey alerjisi var mı falan diye anlaşılsın diyedir ya masaya otururuz yemek yeriz bir lokma da olsa oturup yiyorsa Önemli olan bu bir süre meyveye ara verir unutur tadını