Merhabalar. Kızım 3.5 aylık ve her sabah kafasında bu kadar terle kalkıyor. Bu normal mi ? Yaşayan anneler yazarsa çok sevinirim.
(Ankarada yaşıyorum, haziranda doğum yaptığım için henüz 30 derecenin altında sıcaklığı göremedik. Evimiz daima 27-30 derece arasında. Klima yok evi soğutamıyorum. Bu sıcaklığında etkisi olduğunu çok düşündüm ama artık biraz hava serinledi kızımın teri aynı devam ediyor )
[https://mutluresim.com/images/2025/09/11/XRgP7i.jpeg](https://)