Kızlar iki yıldır hiçbir şekilde tablet telefon televizyon evin içinde bebeğim uyanıkken açılmıyor zaten yorgun düşüyoruz gece oldu mu da TV izlemeye fırsat kalmıyor hop yatağa ne dizi biliyorum ne film biliyorum en son izlediğim dizi yasak elma falandı herhalde artık gün içinde mesela uyanıkken Müge Anlı falan izlemek istiyorum çizgi film açayım başında otursun demiyorum tabii ama kendim de arkada bir ses istiyorum çünkü arkadaşımız yok çevremiz yok gelen gidenimiz yok ikimiziz sadece evin içinde bu ay iki olacağız yine de bir zararı olur mu bilmiyorum hayatında hiç ekranla haşır neşir olmadığı için bazen kafe gibi yerlerde maç bile olsa dikkatini çekiyor ama bir süre sonra dagiliyor bilmiyorum ya çok kararsızım