Kızlar merhaba,
2 yaşa kadar 0 ekran ile ilerledik (ateşlendiği zamanlar bazen 10-15 dk verdik onu saymıyorum sjnsns)
Şuan 23 aylık 3-4 kelimeli cümle kurar kelime sayısı 200den fazladır yani gelişiminde bir sıkıntı yok ancak hamileyim ve bazen gün içinde zorlanıyorum artık.
Günde ne kadar tv vermemde sıkıntı olmaz sizce? Araştırdım ancak tecrübeli annelerin de fikrini almak istiyorum. Gelişimini etkilemesini istemiyorum ama bir kahve içmeye vakit istiyorum sadece :(