dilaragkcn Başlığa yazdım kızlarr, burnu cok akıyor bazende tıkanıyor kuru öksürük var burnunu fizyolojik ve aspiratörle açıyoruz başka ne yapabiliriz? Bende nezleyim benden geçti :(
acelysmom dilaragkcn ya galiba bende grip oldum ve bebeğim de hapşırmaya başladı bugün 5 aylık olacağız bizde. Acaba nelere dikkat etmemiz lazım bende burada bekleyeyim de. Geçmiş olsun size de
dilaragkcn acelysmom bol bol emzirme, odayı nemlendirme, burun açma , ilaç veremediğimiz için sadece bunlar, bir de biz hasta olunca sütümüzde antikor üretiyormuş bebek için o yüzden süt vermek önemliymiş
dilaragkcn karpuz_ oturdugumuz yerde özel dr yok devlettede ancak salı gününe bulabildik salı gidicez mecbur :/