ezooomom Söylediğim dönemde aptamil pronutra içiyordu. 90 yapıyordum ne kadar isterse o kadar içiyordu. Biraz obur bi bebekti aslında bence. Şu anda 5.5 aylık alerji maması içiyor. Alerji ve reflü sebebiyle kilo alımı çok fazla olmadı benim bebeğimin. O yüzden istediği kadar verdim hep.