Kızlar oğlum 1. Sınıfa başladı ve mahalledeki okula gidiyor mahallemizde de park var yıllardır oraya gideriz sürekli ve rutin arkadaşlıklar edindi oğlumda neyse parkta bi çocuk var aile olarak ta biraz sıkıntılılar yani çok varlıklı olmalarına rağmen herkesten yardım talep eden çocukların salınıp kendini kendine takıldığı bir ortamları var mahalledeki çoğu kişi illallah ediyor öyle söyleyim. Parkta da ben loğusayken oğlumu yüksek kaydıraktan ittiriyor merdivenlerden yuvarlanıyor oğlum yüzü gözü mahvolmuştu sonrasında o çocukla oynama dedik çünkü şahit oluyoruz ki herkese yapıyor sonra annesi geliyor zarar gören çocugun annesiyle kavga ediyor yarım saat ortadan kaybolup geri geliyorlar eşimle de tartışmışlar o dönem ve bilin bakalım kimle aynı sınıfta oğlum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Olayda burada başladı çok endişeliydim ama hadi dedim öğretmen var okul ortamı bişey olmaz inşallah diye başladık daha ilk gün akşam oğlum banyo ederken kafam acıyor oraya dokunma dedi noldu dedim Kadir ittirdi kafamı vurdum sıraya dedi işte kavga ettik dedi neden dedim onunla oynamak istemedim dedi sonraki gün yine kavga edilmiş dün mesela oyun hamuru oynuyorlar derste kendisi almamış bizimkinin yaptıklarını bozmuş birbirine karıştırmış falan sonra yine kavga ettik dedi her gün ama böyle şeyler duyuyorum oğlum gitme diyorum o geliyor kimse oynamak istemiyor bana geliyor bende istemiyorum sonra beni ittiriyor kavga ediyor diyor ya cidden normal çocuk kavgası olsa bu kadar kurmayacağım ama ansızın ittirme huyu var yani arkası dönükken vs merdivenler falan var çok korkuyorum.. dün en son okul çıkışı öğretmene söyledim daha ilk hafta ama önceden gelen bu durumlardan dolayı biz her gün bi olay yaşıyoruz diye oğlumda çekinip öğretmene söylemiyor onada söyledik artık öğretmene söyle diye ama ben artık uyarılarla bitsin istemiyorum aslında soracağım şey şu velev ki yine ittirme olayı oldu ben bunu raporlayıp şikayetçi olabilir miyim yani inanın sadece oğlum değil diğer çocuklarda tehlikede ve ailesi nerdeyse aferin oğlum diye tastikliyor ve karşına alıp konuşulacak bir durumları yok yani 🤦🏻♀️sizce bu süreç böyle devam ederse ne yapmalıyım kızlar bi fikir verin lütfen inanın aklım okulda kalıyor oğlum pasif değil karşılık veriyor ama o olmadık bi anda arkadan vuruyor tabiri caizse ve bu beni çok korkutuyor