balkizimveben Farklı nedenlerden dolayı sadece ilaç ile koruyabiliyorum. Yasmin beni aşırı şişirdi, microgyon ona göre iyiydi ama oda çok şişiriyor. Zaten hepsi libidoyu düşürüyor ( normalde de pek yüksek değil) var mı öneriniz??
birmommy balkizimveben zylanda kullanıyorum kilomu hiç etkilemedi şişlik de yapmadı ödemim var ama hala regl olmaya başlamadım onun ödemi bendeki
birmommy balkizimveben bazı kişilerde fazla ara kanama yapabiliyormuş ama onu da söyleyeyim de ben çok rahatsız ederse bırakırım diye başladım ama doğum sonrası adet görmeye başlamadım ondan galiba ara kanama hiç olmadı
suheyla92 balkizimveben ben senelerce yasmin kullandim kilo yapmadi cildim saclarim da cok guzeldi birakinca bozuldular hatta