reyyan13 her gün aynı saatte alıyorsa kolik bebektir, benim kızım öyleydi her gün iki 3 saat kasıla kasıla ağlardı beşinci aya kadar böyleydik çıkarırdık arabayla gezdirirdik emzik verir öyle sustururduk. Bizim böyle çok ağladığında acile gidip ultrason çektirmiştik orada koli bebek olduğunu öğrenmiştik çok gazi var karnı çok dolu demişti bebeğiniz kolik bebek demişti