simayelam Oğlum tam 3 kere oldu, anestezı vermıyorlar sedasyon verıyorlar hafıf baygın oluyor zaten kısa sürüyor midesine bakıp odaya çıkarıyorlar , sonuncuda odaya dahı cıkarmadılar bızı 10 dk bekletıp yolladılar . Korkulcak bırsey değil ama stresı yetıyor, uyku uyuyamamıştm stresten her defasında cunku evlat yani. Mideyle ilgili sorunu varsa endoskopi çok iyi oluyor en azından ne sorun var görülür