burdabirivar kız daha iki aylıkmış ya. Hiç sana söylenenleri kulak asma bence. Yani ben hala benim bebeğimin yanında ay benim de bebeğim ağlıyor diyenlerin bebeğini görüyorum benim bebeğimin sakin hali yani. Gerçekten yaşamayan bilmez. Ya kimi bebek var ağlıyor ama annesinin kucağında susuyor, meme susuyor mama içince susuyor. Ama biz tüm seçeneklere rağmen susturamıyorduk. Sürekli ayakta dolanmak gezmek etmek hep oyalanmak istiyordu yani açıkçası. Ama şuna çok inanıyorum küçükken fena olan bebekler büyüdükçe gerçekten sakinleşiyo. Benim kızım şimdi oturduğu yerde yarım saat kendi kendine oynuyor mesela ben yanına oturduysa bu süre 1 saate çıkıyor. Sanki şimdi bile laftan sözden anlamaya başladı. Yani her çocuğun algısı farklı, geriden de gelebilirdi, öyle de kabulüm yani yavrum sonuçta. Ama mesela yürümüyor, emeklemiyor, hatta Devrlilince ağlıyor. Biz karın üstü egzersiz yapamadık mesela çünkü çok ağlıyordu, hala yapamıyoruz. Yanlışlıkla yüzüstü döndüğünde ağlıyor mesela 🤣🤣🤣😍