nura97 ya ben geç kaldım, kafasını kaldırmaya başlamıştı ama anlamamıştım dönme hazırlığı olduğunu, ilk bebeğim. Dönmeye başlayınca da aniden bıraktım ama gece uykusu mahvoldu, o kadar üzülüyorum ki benim yüzümden oldu keşke daha önceden anlasaydım. 15 gündür alışamadı, acaba alışabilecek mi? İlk 4-5 saat iyi uyuyor aslında, emmeye kalktıktan sonra problem oluyor uykuya dalması acaba sırf o zaman tek el dışarda kundak yapıp uyuyunca açsam mı diye düşünüyorum. Bilmiyorum çok çözümsüz kaldım