ohafalanoldum Merhaba kızlar bebeğim 7,5 aylık birkaç gündür kuru öksürük var. Başka bir şikayeti yok. Ne iyi gelir evde yapabileceğim tavsiyeleriniz var mı?
alpmomssss ohafalanoldum fizyolojikle burnunu sık sık açıp hava verir, geceleri buhar makinesi açarsanız iyi gelir . Bir de tavuk suyu çorba falan yapabilirsiniz besleyici . Su vermeyi de ihmal etmeyin
ellerimtombik1 ohafalanoldum aktardan çörek ptu yağı kullanırım oğluma bıçak gibi keser öksürüğünü 4 yaşında hala öksürse tıksırsa sürerim göğsüne ayak altına
emosss__ Elma kabugu ve çekirdeğini kaynatıp biraz içirebilirsiniz öksürüğe iyi gelir balgam falan varsa eritir
MervEslinArden ellerimtombik1 Dün gördüm yorumunuzu denedim gerçekten gece elhamdülillah öksürük hiç olmadı şaşırdım yeminle bişey sormak istiyorum günde kaç defa sürebilirim ki. Şuan kalktık sabah 9:00 saat öksürük gene geldi kriz gibi Kuru kuru
ellerimtombik1 MervEslinArden hiç zararı olmaz doğal olduğu için ne zaman isterseniz sürün şifa olsun inşallah ben şimdi kızlarıma da karanfil krem var onu kullanıyorum aklınızda olsun o da hemen öksürük kesiyor ben gecenin bir yarısında sürüyorum öksürüğün devamı olmuyor