nurzeyd06 Kızlar doğum yapalı 80 gün oldu geçen ay regl oldum yedi gün falan sürdü ama bu ay olmadım hafif bir leke geldi sadece bir kere günüm geldi ama tık yok siz ne zaman regl oldunuz ya da benim gibi düzen sıkıntısı yaşayan var mı
anneoluyorum94 nurzeyd06 ben doğum yapalı 5.5 ay oldu birkaç kez lekelenmeler dışında regl olmadım. 1 yıla kadar düzensiz olması hatta hiç olmamak bile normalmiş emziren anneler için
123456777 nurzeyd06 ben 40 çıktıktan sonra oldum ilk iki ay düzenli geldi ama bi iki gün gecikmelerim başladı diğer aylarda bu ayda sadece lekelenmem oldu bende emziriyorum. Emzirme döneminde ve doğum sonrası ilk bir sene normal diyorlar düzensizlik
3erkekannesi__ nurzeyd06 normal ilk doğumda 3 ay sonra oldum sonra kesildi bi 3 ay sonra tekrar oldum ikinci doğumda da 8 ay sonra oldum
ellie23 ozi0 merhaba regl oldunuzmu? Bende de 30 gun gecikti bu ay olmadim hic, 5-6 kere test yaptim hepsi neqativ, yine de korkuyorum
ozi0 nurzeyd06 aynen bende hamile kalcam sanıyorum hap kullanıyorum eczacım regl olamayabilirsin normal demişti ama bilemiyorum
elfefe nurzeyd06 ay aynı durumdayım dört aylık çocuğum emziriyorum hap kullanıyorum geçen ay oldum bu ay olmadım bir strese girdim eşim dalga geçiyor Hamilesin diye düşüncesi bile kötü şuan 🙄
nurzeyd06 ozi0 bende 1 seneye kadar olunmaması normal diye biliyorum ama bir kere olunca artık hep olurum sandım ama bu ay olmadım
fatmaanuurr22 nurzeyd06 ben emzirmiyorum 2buçuk ay oldu doğum yapalı iki defa regl oldum ama kanamam bir türlü bitmiyor sürekli lekelenme oluyor
kardelen0606 nurzeyd06 ben doğumdan sonra düzenim değişti baya. Gerçi çok düzensizdi şimdi daha düzensiz 😂
meloni nurzeyd06 benimki hamile kalmadan önce düzensizdi 40ım çıktıktan 2 hafta sonra adet olmaya başladım şuan düzenli ama sancılarım aşırı arttı
rukiye1655 nurzeyd06 doğum yapalı 5.5 ay oldu daha olmadım bende emziriyorum bilmiom ne zmn olacak hatta bnde bi kere test yaptm korkuma