Pamukhanim_ kızım suan 7 yasında ama geçmişten bahsedeyim doğdu dogalı asla uyumazdı 3 sene doktor doktor gezdim kullanmadıgım gaz damlaları taktikler kalmamıstı norolog gördü eeg cekildi abartmıyorum kan değerlerine bakıldı neler neler sonuc temiz ee neden uyumuyor uyku teroru kuş uykusuydu resmen sıcrıyordu tam 4 yasına kadar salladım zombi gibiydim yasıyan bilir 4 yasından sonra düzene girdi şimdi çok şükür ama cok cektim hala beni gören haberi olan ne cektin derler 55 kilolara düşmüştüm vucudumda zonalar cıktı saçlarıma beyaz düştü oyle kötü bir zamandı sadece uyku uyutuyordum 15 dakka sonra ağlama ama nasıl sanki biri canını yakıyor gözler kapalı bir sağa donuyor bir sola daha 7 ay önce öğrendik kalbi delikmiş yavrumun bir sızıntı varmıs atak geçirdi 2 kere havele geçirdi 14 aylıkken gerçekten kızımla cok mücadele ettim ama hepsi geçti sadece zaman ver daha kucuk beyaz gürültüler karanlık odalar uyku öncesi masaj dus hiçbiri fayda etmedi şuan yazarken bile duygu dolu yazıyorum🤦♀️🌸