aysenur5535 Allah analı babalı büyütsün 💐 doğan büyür eve4 zorlanıyoruz belki de hayırlsı budur, bu ay benimde regl 6 gün gecikti çok korktum hatta eşime söyledim eğer olursa ben ikisine yetemem gurbette yalnızım aldırmak zorunda kalırım vs diye ama sonra düşününce dünyalar tatlısı bir bebeğin var onu aldırsan hep o gelecekti aklıma ve gebe değilmişim olsa da razı gelecektik 🤷🏻♀️ bebeğin oldukça sende daha güçleneceksin,üzülme 💘 hangi şehirdesin