Kumru_ baya alıyor kuzum benim bir de uzun baya bi hepsiburada dan almıştım ilk evlendiğimde valla her şeyim o benim mutfağım küçük zaten onun sayesinde yerlestim kahve kapak olan kısma da tencere tava koydum iki resime de baktın mi aynı degil ikisi içini de attim