Kumru_ pek sorun olmaz bencede istersen ekmek dolabı al canım bana biri getirmiş bende balkona koydum. Üst açılır kapanır yere kızartma tenceresi koydum çekmecelere de konserve kavanozları unu koydum yeterli oluyor. Onu mutfakta kullansan zaten amaç direkt mutfak için olduğundan sırıtmaz da