buketozay benim oğlumun anne karnında belli oldu doğduktan sonra takipliydik ilk 10. Günde gittiğimizde artış yoktu ama ayda 1 kontrole gittiğimizde ikisinde de baya artış olmuştu. Sintigrafi çektirdik sintigrafi de darlık olduğu çıktı ortaya aslında başka doktor takipliydik ama baska doktorlardan da bilgi alalım belki ameliyat gerekmez diye araştırırken ameliyatı yapan doktorumuz çıktı karşımıza ben de siz yapar mısınız ameliyatı dedim o da sağ olsun yaptı ve çok ilgiliydi. Doktor çok önemli bence bizi o kadar sakinleştirdi bu durumu o kadar basite indirgedi ki bana kalsa sizi hastanede bile tutmam ama izin vermiyorlar amerikada sabah bu ameliyatı olup akşamında gidiyor hastalar hiç kendinizi üzmeyin diyordu. Bu arada bizim doktorumuz sonda ve dren takmadı ameliyat sonrasında her bezini değiştirdiğimde tartıda tarttık aldığı sıvı ile çıktığı sıvıyı karşılaştırdılar. Bir hafta 10 gün falan çişi kanlı gelebiliyor ameliyattan kaynaklı ama sonra düzeliyor normale dönüyor. Benim oğlum 4.5 aylıkken bu ameliyatı oldu ve insan küçücük bir şey duymak için can atıyor sizi cok iyi anlıyorum ama ben hep okumuştum 3.Gününde bebekler eski haline dönüyor diye gerçekten de öyleydi