Ben çok ciddi yapamadığında fitil atıyorum ama eğer normal kabızlıkta zeytinyağı veriyorum 1 mama kaşığı ve poposuna da döküyorum tam o kısma direk yapıyor poposuna dökmemin sebebi hem acımaması kolay çıkarması için bide ıkındıkça o yağ sanırım içeri de kaçıyor ve rahatlıkla yapıyor. Fitil ve kulak çöpü riskli çünkü tembellik oluyormuş bilginiz olsun 🌸